De HRM-modules in Loket.nl zorgen ervoor dat je alles rondom je werknemers goed kunt registreren en eenvoudig kunt delen. Hiermee sluit je goed aan op de belevingswereld van de moderne werknemer. En dat maakt je aantrekkelijk als werkgever.

Loket.nl

Praktische koppelingen

Loket.nl is gebouwd om naadloos te communiceren met applicaties die jij als werkgever al lang kent en gebruikt. We integreren met een groeiend aantal applicaties en platforms en dat maakt je werk makkelijker en efficiënter dan ooit.

Werknemerloket

Voor je werknemers is er een persoonlijke online omgeving waarin ze alles rondom hun werk kunnen regelen en raadplegen. Van het indienen van declaraties tot het inzien van het persoonlijke dossier.

Het verlof eenvoudig geregeld

In Loket.nl is het mogelijk om het verlof samen met je werknemers te regelen. Dit biedt voor beide partijen vele voordelen. Zo hebben werknemers altijd en overal inzicht in het actuele verlofsaldo.

Digitale dossiers

In een digitale samenleving draait het om snelle interactie en efficiënte en veilige communicatie. Zowel privé als binnen jouw bedrijf of organisatie. Loket.nl heeft daarom uitgebreide mogelijkheden om te werken met digitale HR dossiers waarmee je dit veilig kunt delen.

Opzetten en bijhouden van verzuimpercentage

Het bijhouden van je verzuimpercentage geeft je de mogelijkheid om te sturen en preventieve acties te ondernemen. Ook is Loket.nl te koppelen met de verzuimapplicaties Absentiemanager en VerzuimSignaal.

Managementinformatie

Alle belangrijke management- en stuurinformatie die je nodig hebt rondom je personeel kun je eenvoudig downloaden vanuit Loket.nl. In elke gewenste vorm kun je informatie gepresenteerd krijgen.

Altijd op de hoogte van aflopende contracten

Door de standaard signaalfunctie in Loket.nl vergeet je nooit meer een jubileum of een contract dat verloopt. De signalen herinneren je aan alle belangrijke gebeurtenissen binnen je organisatie. Naast een ruime selectie aan standaard signalen is het mogelijk om eigen signaalmomenten in te bouwen.

Een digitaal personeelsdossier

Als ondernemer heb je te maken met een grote hoeveelheid aan documenten. Deze documenten worden op verschillende manieren en plaatsen opgeslagen. Op je desktop, laptop, netwerkschijven, USB-sticks, personeelsdossiers en diverse online applicaties. En met alle verschillende contracten, rekeningen, jaarrekeningen, arbeidscontracten en kopieën is het moeilijk het overzicht te bewaren.